Wybierz zajęcia dla siebie

BODY SHAPE

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Trening prowadzony jest w taki sposób, aby ćwiczenia wykonywane były przede wszystkim w pozycjach izolowanych, gwarantujących najlepszą koncentrację na ćwiczonej partii ciała. Trening o umiarkowanej intensywności, jest mniej intensywną odmianą zajęć TBC, dlatego polecamy go osobom zupełnie początkującym. Zajęcia składają się z 10 min rozgrzewki, 35 min części głównej i 5 min stretchingu. Zajęcia dla wszystkich.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia Zdrowy Kręgosłup obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach Zdrowy Kręgosłup zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała. Podczas zajęć Zdrowy Kręgosłup wykonuje się dokładne, niegwałtowne ćwiczenia ruchowe. Podczas treningu zwraca się uwagę na odpowiednie rozluźnienie mięśni, aby przywrócić ich zrównoważoną pracę. Pod czas zajęć Zdrowy Kręgosłup poziom trudności jest stopniowany, aby każdy mógł bez problemu poradzić sobie z zajęciami.

WAKE UP

Zajęcia poranne, które rozbudzają ciało i umysł na dobry początek dnia. Spalamy nadmiar tkanki tłuszczowej, ujędrniamy i wyszczuplamy nasze ciało angażując w ćwiczenia  wiele partii mięśniowych oraz różnego rodzaju sprzęt np: piłki, hantle, gumy. Zajęcia te dodają energii na cały dzień!

 

PILATES

To trening całego ciała, a istotą jego jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Sprawia olbrzymią przyjemność, jako że poza lepszymi fizycznymi rezultatami prawdziwie relaksuje i bawi.To wzmacnianie mięśni ciała, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni tułowia odpowiadających za prawidłową stabilizację centralną. Pilates rozwija kondycję, rewelacyjnie kształtuje i uwydatnia mięśnie. Ćwiczenia prowadzone przy spokojnej muzyce i bez obuwia. Zajęcia dla każdego bez ograniczeń wiekowych.

SMUKŁA SYLWETKA

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała( ręce, brzuch, grzbiet, klatkę piersiową, pośladki, uda) przeplatane ćwiczeniami cardio. Doskonale rzeźbią sylwetkę, polepszają kondycję oraz spalają tkankę tłuszczową. To połączenie elementów ćwiczeń z TBC, BPU oraz STEP.

TURBO SPALANIE

Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne.

BPU

(Brzuch, Pośladki, Uda) – Zajęcia, których głównym celem jest rzeźbienie dolnych partii ciała a także poprawa siły, elastyczności i kształtu mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej. BPU są zajęciami, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć bardzo dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak gumy, hantle, obciążniki na nogi, duże i małe piłki oraz platformy do step aerobiku.

ZUMBA

Zumba to zajęcia taneczno – ruchowe z wykorzystaniem muzyki latynoskiej oraz muzyki świata. Stosowane ruchy taneczne doskonale rzeźbią sylwetkę, a w szczególności pośladki, nogi, ramiona, dolne partie pleców oraz brzuch. Luźna atmosfera podczas zajęć daje odwagę każdemu. Wybuchowe rytmy muzyki latynoskiej i muzyki świata motywują w sposób naturalny do udziału w zajęciach. Zumba uruchamia pogodę ducha!

JOGA

Poprzez odpowiedni trening ciała dyscyplinę duchową i przestrzeganie zasad etycznych joga deklaruje możliwość rozpoznania przez praktykującego natury rzeczywistości. Joga jest odpowiednia dla każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę ze fitnessem.

SUBBMISION

formuła walki zapaśniczej z „wykończeniami” (ang. submission), tj. technikami kończącymi, takimi jak dźwignie i duszenia.Walka toczy się jedynie przy użyciu chwytów, zabronione są uderzenia. W przeciwieństwie do tradycyjnych zapasów dozwolone jest korzystanie z dźwigni (na stopę, kolano, nadgarstek, łokieć i bark) oraz duszeń (poza uciskiem na krtań i tchawicę). Zawodnicy nie są zobligowani do noszenia uniformu (judogi, gi, itp.). Walka toczy się na zapaśniczej macie. Zwycięstwo odnosi się przez poddanie się rywala, decyzję sędziego o przerwaniu walki lub po upływie regulaminowego czasu, na punkty. Punkty otrzymuje się za wykonanie określonych akcji technicznych – rzutów, obaleń, trzymań, przejść w parterze.

BOKS

Pięściarstwo – sport walki , w którym dwóch zawodników walczy ze sobą jedynie przy użyciu pięści.

CROSS

Zajęcia sprawnościowo-kondycyjne z dużą ilością ćwiczeń funkcjonalnych (wielostawowych i wielopłaszczyznowych) przeplatane ćwiczeniami cardio. Zajęcia prowadzone są metodą interwałową (wysokie tętno / niskie tętno), która pozwala spalić ogromną ilość kalorii. Zajęcia nie są polecane osobom zaczynającym przygodę z aktywnością fizyczną.

SPINNING

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym. Muzyka – odpowiednio dobrana przez instruktora – narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy pojeździsz po płaskiej nawierzchni, oraz takie, gdy będziesz pedałować z góry i pod górę. Dzięki temu za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę. Miło spędzisz czas, poprawisz kondycje i zdrowie.

PUMP

Ich ideą są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, złożone jak np, przysiady czy wyrzuty, a wszystko to pod wodzą trenera pokazującego po kolei każdy ruch. A wszystko to dzieje się w energicznym, dynamicznym tempie w rytm muzyki, która zmienia się kilka razy do roku na całym świecie, w tym samym momencie.

FITMIX

Zajęcia typu TBC – kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała z użyciem gum, ciężarków, stepów, piłek i innych. Zajęcia kończą się dłuższym rozciąganiem.

BEFIT FIRE

Intensywny trening całego ciała. Polega na przeplataniu treningu o bardzo dużej intensywności z treningiem o niższej intensywności. Przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Jego dodatkową zaletą jest krótki czas trwania oraz nieskomplikowane ćwiczenia np. biegi, podskoki, przysiady.
Przeznaczony dla osób o różnym stopniu zaawansowania – każda osoba wykonuje ćwiczenia w takim tempie, na jaki pozwala jej organizm.

TABATA

Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10  odpoczywamy. W ciągu 20 sekund parę razy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia,  ile tylko jesteśmy w stanie zrobić najszybciej. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Ćwiczenia dla Pań i Panów. Celem tego treningu jest zwiększenie wydolności i wytrzymałości organizmu.

STREACHING

Zajęcia prowadzone w spokojnej atmosferze. Polegające głównie na rozciąganiu różnych partii ciała.

SALSATION

Ta forma aktywności (przeznaczona dla każdego) stanowi zestawienie elementów treningu funkcjonalnego i takich energetycznych stylów tanecznych jak na przykład salsa, samba czy flamenco.

 

SPALANIE+BRZUCH

Zajęcia interwałowe spalające tłuszcz na wszystkich partiach ciała. Trening intensywny pomagający wysmuklić sylwetkę. Dodatkowo są prowadzone ćwiczenia na mięśnie brzucha.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI+BRZUCH

Zajęcia prowadzone głównie z naciskiem na pośladki. Przysiady, wykroki, wzniosy bioder z wykorzystaniem różnych przyrządów. Dodatkowo ćwiczenia na mięśnie brzucha.

 

RUNMAGEDDON

Trening przygotowujący do wyścigu biegowego na ekstremalnym torze przeszkód. Zajęcia przeznaczone głównie dla osób zamierzających wziąć udział w eventach z serii RUNMAGEDDON. Zajęcia wyglądają następująco : Rozgrzewka specjalistyczna pod biegi przeszkodowe, trening obwodowy z obciążeniem oraz gry i zabawy drużynowe.

Co nas wyróżnia

W cenie naszych karnetów oferujemy Państwu naszych specjalistów,
którzy dbają o poprawny i efektywny trening oraz doradzą w sprawie
poprawnego żywienia:

Dietetyk
Trener personalny
Masażysta
Woda do picia
Karnet Open
1 wejście za darmo
Kawiarnia
Parking